jack-fucking-pooooot

Är det okej att hoppa omkring samtidigt som man säger YES! när man kommer upp på perrongen och ser att tunnelbanan går om endast två minuter? Då känns det som man vunnit en miljon. Eller okej då, typ 25 kronor kanske. Ett av livets små glädjeämnen. Slippa vänta för länge på tunnelbanan. Men var går gränsen kan man då fråga sig? För mig känns det som ett enormt misslyckande att behöva vänta längre än 2 minuter när jag tar tunnelbanan hemifrån. Då går jag hellre hemifrån för sent så att jag får springa för att hinna. 4 minuter är på gränsen till katastrof. Det är nästan som att man vill vända hem igen då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kallas "Stockholmsyndromet" vettu ;)

2010-10-27 @ 00:56:43
Postat av: Anonym

7 min e galet...föredrar 8 framför 7 min...

2010-10-29 @ 21:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0