till madde

"Ledsagardag med rosini.blogg.se. Sen mys på gymmet med Rammstein och en jävla lång backe. Nu vet ni. Är det här man sätter ett hjärta? Eller är det i början av statusen? Ja just det jag glömde att säga: Jag gillar inte dödliga sjukdomar, gillar min bror/syster/mamma/granne/kollega/vän. Kommer förmodligen äta pasta till lunch å så älskar jag mitt barn. Som är nyfött. Viktigt att skriva det här eftersom mitt nyfödda barn KAN läsa. Å min älskling som jag varit ihop med i fyra hjärtan. Jag kan inte säga det till honom även fast vi bor ihop. Ironi. Nej absolut inte."

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahahahahaahaha! SÅ HIIIIIMLAAA bäst !!!!

2010-11-04 @ 12:32:05
Postat av: Anonym

Så rätt! =) Urskojs, så man vill sno det och sätta nåt sånt på sin fejja med en gång!

2010-11-04 @ 14:19:16
URL: http://tvaapplenhog.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0