morgonrock

Mitt mål idag är att ha morgonrock på mig hela dagen. Och tofflor. Jag vet. Det var ett jävla tjat om morgonrocken. Men jag hittade den igår. Hade glömt att jag äger en morgonrock. Morgonrock. Kan var ett av de töntigaste orden. Även ett av de töntigaste plaggen. Men ack och ty, så förbenat skönt. Nu kan vi snacka "go commando" till 100%. Så jävla naken men ändå så jävla påklädd. Inte många plagg som fixar det. Endast the morningrobe. Synd att det inte är socialt accepterat att ha på sig morgonrock utomhus. Om det inte är så att man bor i ett radhus. Då är det ok att stå på tomten med en kaffekopp i ena handen och en tidning i andra. I morgonrock. Eller som mina föräldrars granne. I vita y-frontkallingar. Mitt på ljusa dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0