kräks på mig själv

Vem är den här julbesatta människa som har tagit över min kropp? Är det ett ålderstecken? Betyder det att jag vill bilda familj och slå mig till ro? Betyder det att jag är psykisk sjuk? Jag har ALDRIG längtat efter snö och jul. VAD HÄNDER MED MIG? Jag är rädd.
Jag vill julpynta. Hugga ner en gran och släpa hem. Lyssna på julmusik och klä granen med vänner. Mysa framför en brasa. Åka släde. Gå på julmarknad. Dricka glögg och julbaka med små söta barn. I rödrutigt förkläde. Kramas. Mysa.
What the fuck?

Kommentarer
Postat av: Meurk

JAAAAA vi kan gå på julmarknad ! :D OCH baka jaaaaaa

2010-11-09 @ 22:19:10
Postat av: Sabri

loving it..men nåde dig om du är en sån där som pyntar i november....för i helvete!

2010-11-10 @ 13:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0