ego/bloggtorka

Hur bor du: Precis som jag vill.
Brukar du komma i tid: Nästan aldrig. 
Hur lång är du: 166,5 cm
Kan du laga mat: Ja.
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag jobbar som personlig assistent åt Rosini.
Vad har du på dig just nu: Raffset och gummistövlar samt en röd fleecetröja lite halvt öppen.
Har du någon fobi: Kräkas. Tönterier. Killar som har långa naglar. 
Hade du en bra kväll igår: Ja =)
Vilket är ditt senaste inköp: Gardiner. Hej kärring.
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mormor och morfar.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja. Var skulle jag annars sova?
Vad hade du sönder senast: En gardinstång. Ja, precis så stark är jag.
Vem snackade du med senast: Nazli.
Varm favoritdricka: Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Fun light.
Alkoholhaltig favoritdricka: Vin.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag gör inte dumma saker.
Saknar du någon just nu: Ja. Nazli och Ramia. 
Senaste person du kramade: Min iPhone. Ippe!
Senaste person du ringde: Madde.
Senaste person som ringde dig: Coach.
Vad drack du senast: Kaffe.
Vill du ha barn: Ja tror det. Men bara om jag slipper ligga med nån. Annars nej. Det är inte värt det.
Längtar du till din nästa födelsedag: Längtar? Nej inte direkt jag får ändå inga presenter, å det är ju det de handlar om, visst?
Har rakat dina ben någon gång: Nej. Jag tror inte på personlig hygien.
Är du sugen på något nu: Träning. 
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: En kopp.
Använder du hudkräm: Nej. Jag missbrukar hudkräm.
Attraheras du av män med skägg: Jag attraheras inte av män just nu. Skägg eller no skägg.
Micro-pop eller poppa själv: Kan själv.
Brukar du baka: Lika ofta som jag kommer i tid. Ytterst sällan.
Röstade du i det senaste valet: SJÄLVKLART. På Weise's son. 
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jag älskar det. Men nöjd kommer jag aldrig bli.
Vilken låt lyssnade du senast på: Love fountain-Tony Rebel.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Inte vad jag vet.
Vad tycker du är äckligt: Långa naglar på killar. Spyor. Offentliga ömhetsbevis. Fula tänder. Narcissism.
Har du pengar på mobilen: Nej jag är inget barn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobb personlig assistent åt rosini hahaha det var längesen du kollade läget med henne

2010-11-11 @ 11:19:13
URL: http://rosinis.blogg.se/
Postat av: kim

Vill du ha barn: Ja tror det. Men bara om jag slipper ligga med nån. Annars nej. Det är inte värt det.



HAHAHHAHAHHAHHAH

2010-11-14 @ 23:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0