dusch

Jag är så jävla trött på att duscha. Jag duschar mer än vad jag inte duschar. Jag orkar inte mer. Min hud trillar snart av. Dessutom blir man bara mer och mer lat ju fler gånger man duschar. Äh, jag skiter i att raka benen. Äh jag skiter i att tvätta håret. Äh, jag struntar i balsamet. Ufft, vem orkar göra inpackning i håret. Snart kommer jag inte ens orka sätta på vattnet. Bara stå där en stund. Men det värsta är inte själva duschandet egentligen. Det är alla sysslor man MÅSTE göra efter duschen. Torka håret, torka kroppen, va blöt om fötterna, smörja in sig, topsa, vänta på att krämen ska gå in i huden så man inte kladdar ner kläderna (vilket tar cirka 12 timmar om man har produkter från The Body Shop). Från och med nu är det turkdusch som gäller, tackhej.

Kommentarer
Postat av: natalia

hahahahaha va vore livet utan din blogg!!? bäst bäst bäst

2010-11-04 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0