coach

Jag har en coach. Han tränar mig så jag ska bli stor och stark. Här om dagen sa han till mig: "Du ska göra 100 armhävningar om dagen från och med nu" . Japp okej, det är alltså tio armhävningar i timmen cirka. Vilket alltså leder till att jag nyss gjort 20 armhävningar i morgonrock. Känns fullt normalt. Igår efter träningen sa han "Det är snart dags att sluta med mysträningen och köra igång på riktigt". Jag vet inte riktigt vad det betyder? Ska jag börja jonglera med elefenter eller vad? 100 armhävningar om dagen, är det mysträning? För att man tränar i myskläder?  Är lite rädd. Men mest taggad. Träning är utan tvekan det absolut roligaste och bästa jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0