bajseri

Detta kommer att bli en bra vecka. Känner det i hela kroppen och hela själen. Längtar till fredag då blir det avskedsmiddag för två Hamidor på en grekisk restaurang. Jag ska äta ett helt lamm och en hel ko och sju kilo potatis. Å aubergineröra med vitlöksbröd. Jag har snittat 5-6 timmar sömn per natt sen i torsdags och det känns. Jag är så jävelusiskt trött. Å jag vill fortfarande ha ballerinajävlarna med pepparkaksmak. Å det skulle inte sitta fel med en julmust heller. JA. Jag har fått tillbaka min matlust som ni hör. Nä fy fan vilket tråkigt ordbajseri det här blev då. Nu ska jag sova i hundra år. Eller i alla fall i tio timmar. Imorrn är det BodyPump. Fuck yää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0