djävulens skor

07.18 imorse snörade jag på mig mina nya converse, som knappt är använda. Klockan 21.15 tog jag av mig dem. I 14 härliga timmar har jag haft på mig dessa jävla plastskor som är plattare än en vinylskiva. Till saken hör att mitt superroliga sommarjobb innebär att jag står i alla timmar som jag är på jobbet. Dessutom har jag äran att få vara med om både sommar och julrea. Jag har utplånat min hålfot och mina lilltår är av pansar. Frågan är vem som är så urbota korkad och har på sig nya converse på första readagen? Jag är. Hejdå nu ska jag hugga av mig fötterna.


Kommentarer
Postat av: me

haha! först trodde jag att det stod hej Ironi (=iranier på farsi). men visst ligger det lite sanning i det? pöss!

2010-06-21 @ 23:18:28
Postat av: Jessica

Men skorna är jävligt snygga måste jag säga!

2010-06-28 @ 10:33:20
Postat av: Super Linus

Men hej du bittre!!!

Kom ihåg att: Skoja om bitterhet klär alla, att vara bitter klär ingen... :D Ps. Det är båt F1 i Udevalla i augusti. Ds.

2010-06-28 @ 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0