tre hela timmars sömn

Det finns inget härligare än att bli väckt klockan 3 på natten av en skrikande fiskmås. Eller jo, kanske att bli väckt efter en timma igen av att man på nåt sätt råkat ställa in alarmet fel på klockan. Och sen inte kunna somna om. På grund av fiskmåsjävlarna utanför sovrumsfönstret. Ja men stäng fönstret då tänker du nu. Ja det hade ju varit en bra idé. Men nu är det så att det går inte att stänga mitt sovrumsfönster, för att en idiot (jag) har målat det så det blivit för tjockt för att stänga. Blir himla mysigt i vinter när jag ska använda sovrummet som frys. Tur att jag nu får gå och jobba i hundra timmar på världens lökigaste jobb. Aha, nej just det. Det var ju världens jobbigaste jobb där man får jobba för sju personer, men bara får betalt för en. Så var det ja. Tur att jag är utvilad i alla fall. Hej kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0