sloganbyte

Innan jag går och lägger mig (JA VET att klockan bara är halv elva, men jag skjutsade faktiskt en vän till flygplatsen imorse, tidigt. Så det är inte kärringvarning på den. ) vill jag bara säga att jag är lyckligast på jorden. Här kommer anledningarna utan inbördes ordning:
  • Det är sommar.
  • Jag är solBRÄND.
  • Min bästis är hemma.
  • Det är sommar.
  • Jag har världens finaste lägenhet.
  • Jag har riktiga dårar som vänner.
  • Det är sommar.
  • Jag lever och är frisk och har normala läppar.
  • Jag är ledig på lördag.
  • Det har varit varmt och soligt HUR LÄNGE SOM HELST.
  • Jag är ledig på söndag.
  • Det är sommar.
Fan det här var ju inte ett dugg bittert. Skit också. Måste byta slogan. Kanske till "Live, love, laugh." eller "Lär dig livets stora gåta, älska, glömma och förlåta." Får tänka över det till imorgon. Nu skall jag däcka.

Kommentarer
Postat av: me

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2010-07-16 @ 16:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0