fejjankonversation med en vän

Ibland inser man inte vilken påverkan man har på folks livsval. Tack vare mig kanske den här härliga killen träffar en tjej en vacker dag.

 

MIN KOMPIS

såg just varför du pissade på min kajakbild!

Finns ju en anledning till att killar odlar sitt friluftsintresse...

d är ju för att vi ska få ha ngt ifred från er!

lr så är det kanske så att bara för att just DU inte gillar naturen så innebär ju inte det att ALLA kvinnor håller med dig


JAG

lugn

jag driver ju bara

jag gillar naturen


MIN KOMPIS

haha

jo jo

att sätta sig ute på Djurgår´n o dricka drinkar räknas inte

inte heller Berns balkong hör till naturen


MIN KOMPIS

nä om man skulle ta tag i sitt liv enligt dina order...


JAG

vadå?


MIN KOMPIS

byta profilbilder till bara ansiktsbilder från statsmiljö...

ändra min profil på date.nu samt radera alla mail jag någonsin skickat till tjejer....

slänga mina fiskespön, kängor, utelivsjackor, mitt tält, ställa in nästa års kajakssemester...

ja d blir en hel jäkla del jag måste ta tag i om jag ska lyckas träffa ngn tjej en vacker dag


JAG

allt det behöver du inte göra bara för min skull


MIN KOMPIS

nä men jag har ju gjort matten nu o insett att d är därför jag är singel


JAG

tur

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0