favoritcitat

Några favoritcitat från min arbetsplats:
  • R till M om M:s hemstad Lidköping. "Asså M, det heter inte LIDköping, det heter LINköping. Jag läste det i Metro idag. Du har sagt fel hela ditt liv. (Detta tror hon alltså på riktigt.) M: Men R, det finns en stad som heter LINköping och en stad som heter LIDköping. Jag är från LIDköping. R: Ahaaaa...Vilken tur. Trodde du sagt fel jämt."
  • S: "Skulle inte den här vara fin med bruna ben och horskor?"
  • I: " Det här är tarmligg"
  • R: Ringer hysterisk till L: "Det står i tidningen att jorden kommer gå under imorrn, är det sant?"
  • R: Ringer hysterisk till L på fyllan: "Jag är så himla kissnödig. Kan man dö av att det?"
  • S väldigt högt en söndag mitt bland kunderna: "JAG SKULLE ALDRIG LIGGA MED EN ÅTTISEXA!!!"
  • I till en kund 10 över 7: "Nu får ni faktiskt gå. Kund: Men vi är på väg! I: det är ni ju inte. Jag ser ju att ni bara står där. Gå nu. "

Kommentarer
Postat av: DIN MAMMA

Jag har inget emot att vara ickeanonym i mina citat då jag står för dom 100%!

2010-07-02 @ 21:50:15
URL: http://rosinis.blogg.se/
Postat av: natalia

hahahaha meeeera citat tack :)

2010-07-02 @ 22:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0