en rolig dag

Asså den här dagen..Vem har min hjärna?
Imorse kvart i sju gick jag till tvättstugan med min överfulla svintunga ikeakasse. Mörkt ute. KALLT ute. Trött som ett jävla as. Min tvättstuga ligger dessutom cirka tolv kilometer från min lägenhet. Mysigt att pulsa i sjuttio meter hög snö. Kommer till tvättstugan och inte FAN hade jag tvättid. Går hem å äter frukost å gör mig i ordning. Kommer på en kvart innan jag ska gå till jobbet att jag inte gjort matlåda. Stressar ihjäl mig och gör en matlåda. Kommer till jobbet. Men jag jobbar inte idag, jag är LEDIG. VA BRAAAAA. Så det var bara åka hem igen. Men gud va kul då kan jag köra ett cp-tungt benpass med coachen. Åker till gymmet. NATURLIGTVIS så stressar jag iväg i vanlig ordning. Glömmer plånboken hemma. När jag ska byta om inser jag att jag tagit med en bikiniöverdel istället för en sporttop. UNDERBART. Japp det vara bara köra på. När min coach sa att jag skulle springa intervaller så skrattade jag och sa ALDRIG i livet jag har för fan bikini på mig. Ja det var den dagen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0