i have a dream

Jag har jeansshorts på mig. Å bikini. På fötterna har jag flipflops. En islatte från seveneleven i ena handen. Min korgväska från Frankrike i andra handen. I korgväskan ska det ligga solkräm, en badhandduk, lite tidningar och en låda jordgubbar. Det är så varmt att jag svettas. Jag är på väg till långholmen med Rosanna. Hon tjatar om att hon har en cancerböld i huvudet (som egentligen är ett födelsemärke) å så hetsar hon om att vi ska till f12 ikväll. Dj Mike ska spela där.
Ja. I min dröm är det så. I verkligheten sitter jag i min soffa och lyssnar på musik, har tv:n på utan ljud å datorn i knät. Jag har varit på väg in i duschen i två timmar men orkar inte. Dessutom är jag rädd för att jag skulle dö om jag tog av mig kläderna eller i alla fall förfrysa alla utstickande delar av kroppen. Det är kolsvart ute och jag har en julstjärna i fönstret som lyser lite mysigt. Tända ljus och sju kilo kläder+fårskinnstofflor.
Livet är underbart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw alla tänkte på mig när de e sommar. Sommar 2011 ska vi ut dubbelt så mycket och vi ska hettsa som fan för att hinna med allt. börja spara.nu

2010-12-02 @ 22:47:31
URL: http://rosinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0