grabbarna grus rockar fetast i hela jävla aiya napa

Jag var ute igår. Blev lite spontanutgång sådär, i valet å kvalet mellan mysbyxan å klackarna. Det blev klackarna. Jag å Ida drack rom å cola vilket aldrig druckits och definitivt är en ny favoritdrink. JÄVLIGT gott! Vi pratade om att killar numera är de nya brudarna och tvärtom. Orkar inte förklara varför. Det får ni fatta själva.
Sen mötte vi upp Rosanna och Anna+15 killar. På ambassadeur. Alltså herregud. GÅ ALDRIG DIT vad ni än gör. Bara techno. Bara 19-åringar. Bara enåfemtikillar. Jätteskumt ställe, konstig blandning av folk..Kändes lite som en blandning av finlandsfärja och Aiya Napa Grabbarna grus. Det var på riktigt en kille där som hade en ghostbusterströja. Det stod ghostbusters på armen å på magen var det ett grönt monster. Stackarn. Instoppad i jeansen. Ja. Mycket märklig kväll. Så går det när man ska think outside the box och testa nåt nytt. Berns och Sture är definitivt bästa ställena i Sthlm. Punkt. Idag är jag trött som ett as. Nu ska jag åka och träna. Det här var ett jävligt trist och onödigt inlägg. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0