det larvigaste jag nånsin gjort

Du heter: Det är jävligt hemligt.
Smeknamn: Fia-Lotta.

Låt som när du är ledsen sörjer till: Alarma med 666. Klassiker.

Beroende av: Kaffe.

Vad tror folk om dig? Att jag är bitter.

Stämmer det? Ja.

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt leende.

Hur imponerar man på dig? Genom att vara rolig. 
Brukar du skratta för dig själv? Ja, varenda gång jag är inne på en nätdejtingsida.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Kom hem och mys med oss!"

Hur svarar du i mobilen? Alo.

Vem ringde du senast? Ramia.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Massor. 
Antal timmar sömn inatt: 3.

Sov du ensam: Nej, med två tjejer.

Brukar du komma i tid: Haha. Nej.  
Hur känner du dig nu: Trött.

Vanligaste färg på dina kläder: Rosa.

Vad tycker du om fötter: Vidrigt.

Vad saknar du: En stavmixer.

Hade du en bra kväll igår: Sjukt jävla bra.

Favorit dryck på morgonen: Kaffe.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Nu för tiden, typ aldrig. Men i vanliga fall typ 12.

Är du blyg? Väldigt. Det är ett problem.
Sysslar du med någon idrott: Är bodypump en idrott?  
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jaharå.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ligga med en tjej, kissa stående, och andra snopprelaterade aktiviteter.

Är du nöjd med ditt liv: Ja och nej. Jag älskar mitt liv men kommer aldrig att nöja mig.

Är du bortskämd: Nej. Absolut inte på något sätt. 
Vad gör du i morgon: Jobbar.

Vad är det värsta du vet? Kräkas. Och trångsynthet. Å mjäkighet. Men mest kräkas.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja. Verkligen. Å det är jag tacksam för.

Vad är det finaste du fått? Livet. Haha, fan va töntigt. Men sant ändå.
En speciell dag du minns: Finns många dagar jag minns. Speciella? Nja.

Du samlar på: Gamla tånaglar och andra människors snorkråkor.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, Nazli eller Marina.
När grät du senast: Kommer faktiskt inte ihåg.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Lägga hälften på lägenheten så jag hade mindre lån. Köpa väskor och möbler för resten. Resa.

Vill du gifta dig: Ja. Helst med Blair Underwood. Men McSteamy går också bra.
Vill du ha barn: Ja. Många och vilda.

Är du musikalisk? HA HA HA HA HA. Nehej. Jag har däremot sjuk taktkänsla. Borde blivit trummis.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Men gud va tragiskt. Nej.

Biter du på naglarna: Nej fy fan va vidrigt. Finns mer baciller där än i en toastol och jag vill helst inte dö eller spy. Så nej, absolut inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0