dålig luft och IQ fiskmås

Det finns inget ställe i världen som jag känner sån hatkärlek för som IKEA. Älskar det. Hatar det. Eller egentligen hatar jag inte själva IKEA utan det är alla idioter till kunder som dräller omkring där inne. Dålig luft och dumma människor. Å varför i helvete släpar man med sig sina ungar in på varuhuset? Borde vara barnförbud. Som på SATS. Där får inga barn vistas i träningslokalerna. Jag älskar det. Så är det inte på IKEA. Det finns ju för farao ett bollhav? Släng in ungen där. Det finns väl inte ett endaste barn som tycker det är kul att gå på IKEA? Sen verkar alla personer som går in i varuhuset bli helt IQ-befriade och drabbas av snigelfartsyndrom. Det finns pilar på golvet. Gå i pilarnas riktning. Ska du stanna kör in din vagn i en gång åt sidan. Stanna inte mitt på stora vägen och fundera på om du ska köpa en extra matlåda för 19 kronor. Du är i vägen. Sen kommer vi då till köerna. AH! Snabbkassa är lika med DET SKA GÅ SNABBT är lika med ha inte 500 varor och spela dum när du kommer fram. Självbemanningskassorna hade ju varit en fantastisk idé om det nu hade varit så att folk inte hade haft IQ som en förståndshandikappad fiskmås med alzheimer. Hur svårt kan det vara? En eloge till personalen på IKEA. Alltid trevliga som fan, och alltid serviceminded. Ni kan inte ha det lätt.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Förlåt kära systerdotter men dina morbrödrer gick EMOT pilarna på IKEA Barkarby idag, förlåt förlåt.... Det var bara för att alla andra jävla människor höll på å köpa slut på (stjäla) min nya fina skrivbordstol (igen) så vi började i självplocken för att försäkra oss om en för att sen kolla resten av detta emporium av dåligt samvete (och smak)

BTW, älskar bloggen... bli aldrig nöjd, lova det ;)

2010-08-18 @ 23:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0