ferre

Ikväll är det fest. Jag har redan ångest för den härliga arbetsdagen som väntar mig imorgon med start 9.55. Kommer förmodligen inte sova så mycket. Kommer förmodligen jobba full. Kommer förmodligen inte vara mitt snyggaste jag imorrn. Kommer förmodligen ha svinkul ikväll. Kommer förmodligen tvinga alla att gå till Maestro för att äta kebab inatt. Kommer förmodligen vara trött som ett as imorrn eftermiddag. Kommer förmodligen strunta i min tvättid klockan 19.00 imorrn kväll. Kommer förmodligen dricka en Saint Tropez för mycket ikväll. Kommer förmodligen skaffa mig tre nya rynkor under natten. Aja. Shit happens när man går ut dagen innan man jobbar när man nästan är trettio. Men än är jag inte död. So let's party like it's 1999. Puss hej. In i dimman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0