en riktig man

Kära äckel. Jag tycker det är så himla attraktivt när du är full som ett as. Så sött när du juckar mot mitt ben samtidigt som du kollar på mina bröst och tafsar på min röv. Himla manligt att sen bli arg för att jag inte vill att du tafsar på mig. När du sen går vidare till närmsta tjej i ringen, ja då vet jag inte vad jag ska ta mig till för att jag blir så himla kåt. Jag blir kär i dig när du säger att jag är stroppig för att jag inte vill att du juckar mig i ryggen. Ännu mer kär blir jag när du sluddrar så mycket att jag inte fattar vad du heter. Fast du heter det enklaste namnet i världshistorien. Typ Klas. Eller Björn. Eller Fikret. Fina, fina man. Bli min. Så tänker jag när du inte vill betala min drink, för att du tycker att det ska vara jämlikt och du tycker att det bara är sprutluder som tar emot drinkar från killar. Du är en riktig man. Jag vill bara dra med dig hem i första bästa svarttaxi som jag själv får betala för att ditt kort inte funkar. Förmodligen för att du är arbetslös. Eller förlåt, jag menar förmodligen för att du "chillar fett".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0