dagens top 5

Top 5 saker som ligger på mitt vardagsrumsgolv som inte borde ligga där
1. Tapetklister. Två stycken burkar.
2. Färgburkar. Två stycken. (Om inte den lejongula tar slut snart kommer hela mitt hem vara lejongult. Det kommer inte att vara fint. Hur kan en halvliter färg räcka till en skohylla, en klädhängare, en stol och snart en lampfot?)
3. En gammal tv. Den är det mest vintage jag äger. En tjock-tv. UTAN fjärrkontroll.
4. En påse med gamla cd-skivor. Bl.a:Soundtracket till Dirty Dancing, Guns n roses, Cypress Hill och Enya. Schitzo? Nejdå.
5. En tom lampfotskartong. Dessa jävla lampfötter. Ni blir min död.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ere mina gamla G'n'R måntro ;)

2010-08-19 @ 00:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0