dagens top 5

Top 5 vardagslyx
1. Dyra hudvårdsprodukter. Så man längtar efter att få tvätta ansiktet på kvällen. Smörjasmörjasmörja. Ja, jag är krämoman. Älskar krämer av alla dess slag. Favvo just nu: Bodybutter Jordgubb från The Body Shop. För dig som vill lukta godis. Å så klart Clinique's 3-stegs..För dig som vill bli ruinerad.
2. God frukost. Med riktigt gott pålägg, nybakat bröd från bageriet, SvD och färskpressad juice.
3. Sova middag. Helst med en het man. Men går också bra att skeda en kudde.
4. Bada bubbelbad, dricka vin och lyssna på Otis Redding. Hejdå stress.
5. Gott, färskt kaffe och en riktigt bra kaffebryggare. ÄLSKAR min moccamaster mer än jag älskar min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0