äckligt positiv

Plötsligt händer det. Bitterheten försvinner och identitetskrisen infinner sig. Det kan bero på att jag inte jobbat på över en vecka. Det kan bero på att jag är ledig. Det kan bero på att jag inte behöver svara på idiotiska frågor. Det kan bero på att jag för första gången på väldigt många år är genuint lycklig och nöjd. Kan bero på att jag är nära, riktigt, ruskigt nära mitt drömjobb. Kan bero på att mina vänner är lyckliga. Kan bero på att mina vänner är bäst i världen. Kan bero på att jag har mest underbara lägenheten nånsin. Kan bero på att träningen går sjukt bra. Usch va positivt det där lät. Jag ber om ursäkt. Pissrövbajshelvetefaaanochjävlaskit. Livet är underbart. Uttropstecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0